Veelgestelde vragen | Flex IT Rent

Flex IT Rent Cart Amount

0

Lees onze veelgestelde vragen. Mogelijk vindt u hier het antwoord op uw vraag. Als uw antwoord hier niet bij staat, dan kunt u altijd contact met ons opnemen.

Hoe weet ik dat ik de beste prijs krijg bij Flex IT Rent? 
Flex IT Rent doet regelmatig onderzoek in de markt en hanteert de laagste prijs garantie.

Ik vind op de website niet de apparatuur die ik zoek.
Op onze website staat het basisassortiment van onze verhuurvoorraad. Waarschijnlijk kunnen wij u toch helpen aan hetgeen u zoekt, neemt u contact met ons op.

Mag ik de huurperiode verlengen?
Wij zullen één werkdag voor het einde van de huurperiode contact met u opnemen of de apparatuur kan worden opgehaald of dat u deze nog wenst te verlengen. U bent vrij om de apparatuur met elke gewenste periode te verlengen.

Kan ik na de huurperiode ook de apparatuur overnemen?
Het is inderdaad mogelijk om de apparatuur na de huurperiode van ons over te nemen. Laat het ons weten en we doen u een scherp voorstel.

Mag ik zelf software installeren op de apparatuur?
U bent vrij om elke gewenste software te installeren welke u wenst. Wij kunnen hier echter geen support op verlenen.

Moet ik onze data en gebruikerssporen zelf wissen? 
Flex IT Rent schoont standaard alle apparatuur welke retour komt van onze klanten. Wilt u hiervoor extra zekerheid, vraag dan ons Blancco-certificaat aan voor een gecertificeerde schoning van uw data.

Is het mogelijk om apparatuur bij ons op locatie te installeren?
Dat behoort zeker tot de mogelijkheden! Heeft u geen tijd of de kennis niet in huis om de apparatuur te installeren? Wij doen het graag voor u.

Kan ik als particulier ook huren?
Helaas verhuren wij alleen aan bedrijven en instellingen.

Wat als er een defect of storing is op de huurapparatuur?
Neemt u contact met ons op. Door onze betrouwbare apparatuur komt dit gelukkig weinig voor. Kunnen wij het niet telefonisch oplossen, komt er een engineer ter plaatse of we ruilen kosteloos de apparatuur om.

Kan ik extra zaken toevoegen aan de apparatuur, zoals extra geheugen of videokaart?
Het is absoluut mogelijk om de apparatuur uit te breiden met extra geheugen of videokaart. We horen graag uw wensen.

Wat is de levertijd?
Vandaag bestellen is morgen in huis. Nog sneller geleverd hebben? Geen enkel probleem. We kunnen het ook dezelfde dag nog bij u afleveren of u kunt het dezelfde dag nog bij ons ophalen in Leiden.

Kan ik de apparatuur ook zelf ophalen?
Jazeker, op ons adres op de Zaalbergweg 9, 2314 XS te Leiden kunt u op vertoning van uw legitimatie de apparatuur ophalen. U betaalt dan geen transportkosten.

Kunnen jullie ook in het buitenland leveren?
Heeft uw buitenlandse vestiging ook tijdelijke IT nodig? Ook zij profiteren van onze scherpe huurtarieven en door onze goede internationale afspraken met vervoerders wijken onze transporttarieven nauwelijks af van deze in Nederland.

Het afleveradres wijkt af van het ophaaladres is dat een probleem?
Dat is voor ons geen enkel probleem 9 van de 10 zendingen verzorgen wij via DHL, heeft u specifieke wensen qua levering en/of ophaal? Laat het ons gerust weten, Flex IT Rent heeft ook eigen bussen met chauffeur die leveringen door heel Nederland kunnen verzorgen.

Altijd de
laagste prijs

icon-voorraad

Grootste voorraad
van Benelux

Direct aan
de slag

Meer dan 20 jaar ervaring

Supersnelle levering

Flexibele
service